Sari la conținut


iPadForum se închide

După patru ani și ceva de existență, iPadForum se închide. :(
Dar... pe mine și pe alți pasionați de iPad-uri, Mac-uri și alte gadgeturi de la Apple ne găsiți în continuare pe MacForum.ro. Așa că, dacă aveți probleme și întrebări legate de device-urile voastre, nu ezitați să vă înscrieți acolo!

Vă așteptăm!

Tudor Vedeanu,
administrator iPadForum.ro

Fotografie

iPad 2 sincronizare nereusita cu pc-ul


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Raftman

Raftman

    Junior

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:

Trimis la 06 January 2014 - 19:49

Salut!

Incerc de prin vara (stiu...sunt un lenes  :) ) sa sincronizez ipad-ul cu pc-ul (laptop) si nu mai merge. Ajunge undeva pe la pasul 4 sau 5 nu mai stiu exact, dupa care primesc un mesaj de genul "ipad-ul nu a putut fi sincronizat, deoarece acest computer nu mai este autorizat pentru articolele cumparate care se afla pe acest ipad - pentru a autoriza acest computer pentru articolele cumparate din itunes store, selectati store>autorizeaza acest computer ". Mentionez ca pc-ul este autorizat (am verificat si imi spune ca este "deja autorizat"). Am "dezautorizat" si reautorizat pc-ul dar degeaba, exact acelasi mesaj. Ieri am dezinstalat si reinstalat iTunes, insa din pacate acelasi rezultat. Pe iPad am ultimul iOS - 7.0.4. De asemenea, ipad-ul nu are jailbreak facut sau alte interventii, este exact asa cum a fost luat de la Orange. Inainte de ultimul update pe care l-am facut nu aveam nici o problema si nici nu am mai primit un astfel de mesaj. Atasez si o poza cu mesajul primit. Stiu ca probabil unii vor intreba de ce vreau neaparat sa sincronizez cu itunes de pe laptop - ideea este ca am niscaiva ebook-uri si cateva fisiere media pe care nu stiu cum altfel sa le incarc pe tableta, nu ma intereseaza update-urile la apps-uri sau la iOS, pe care le fac direct prin wi-fi. Ma poate ajuta cineva cu un sfat va rog? Va multumesc foarte mult. 

Imagini atașate

  • MESAJ SINC IPAD.jpg


#2 uɐʇloz .

uɐʇloz .

    Nu sunt frumos, nici destept, iar umorul meu lasa de dorit

  • Moderatori
  • 2055 Mesaje:

Trimis la 06 January 2014 - 20:35

delete iTunes, restart calc, reinstal iTunes, log on/log off si log on dupa aia.



#3 kismacko

kismacko

    Membru

  • Members
  • PipPip
  • 187 Mesaje:

Trimis la 06 January 2014 - 20:36

Am pățit si eu la fel ca și tine anul trecut, dar problema era că unele aplicații erau cumpărate de pe un cont mai vechi și l-am băgat contul în iTunes și s-a rezolvat.




1 utilizatori citesc această discuție

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi